Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroje pro tvorbu prezentací
Ptašek, Martin ; Kubíček, Radek (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá prostředky pro tvorbu pokročilé prezentace. Pokročilými prvky jsou virtuální prostorová scéna, prostorové objekty a video. Shrnuje a popisuje vybrané technologie a možnosti jejich užití. Obsahem práce je také návrh a implementace prezentace pomocí vhodných prostředků. Pro vytvoření je vybrána platforma Flash v operačním systému Windows.
Raytracing virtuálních grafických scén
Kendra, Matej ; Kučiš, Michal (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo nastudovat knihovnu OpenSceneGraph a algoritmy používané pro metody sledování paprsku. Z nastudovaných materiálů pak vytvořit aplikaci umožňující zobrazovat akcelerovanou a raytracingovou metodou se zaměřením na zrcadlící se povrchy.
Nástroj pro řízení mise letky dronů
Halomi, Ivan ; Milet, Tomáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce bolo preskúmať ako možno zjednodušiť orientáciu pilotov dronov v teréne pomocou orientačných bodov a vytvoriť užívateľské rozhranie, ktoré by to pilotovi efektívne umožňovalo ešte pred samotným letom. Navrhnuté riešenie bolo implementované do už existujúcej aplikácie. Moja práce rozšírila túto aplikáciu o možnosť efektívne vytvárať rôzne druhy orientačných bodov, vkladať ich do scény a následne pomocou nich vytvárať a ukladať spustiteľné misie.
Aplikace pro efektivní řízení dronu s využitím rozšířené virtuality
Hubinák, Róbert ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je identifikovať problematické situácie, ktoré môžu nastať pri pilotovaní dronu a na ich základe navrhnúť prvky užívateľského rozhrania, ktoré by tieto problémy eliminovali. Navrhnuté prvky boli implementované do už existujúcej aplikácie na ovládanie dronu. Výsledné riešenie využíva technológiu rozšírenej virtuality a rozšírenej virtuality, kedy sú podporne vizualizačné prvky vkladané priamo do 3D scény a reálnych dát z dronu. V mojej práci som vytvoril systém, ktorý umožňuje pilotovi definovať záchytné body v scéne formou misie, rozširuje aplikáciu o navigačný systém k týmto bodom a pridáva do aplikácie prvky, ktoré pilotovi ukazujú smer a vzdialenosť blížiacich sa prekážok.
Uživatelské rozhraní pro řízení dronu s využitím rozšířené virtuality
Sedlmajer, Kamil ; Nosko, Svetozár (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce hodnotí stávající možnosti ovládání dronů, jejich úskalí a navrhuje možná řešení pro efektivnější a snadnější řízení dronů. Výsledný systém je založen na pohledu třetí osoby a technologii rozšířená virtualita, kdy jsou do virtuálního 3D modelu prostředí integrována reálná data z dronu (video-stream, lokalizační informace). Model prostředí je vytvořen s využitím volně dostupných dat. Aplikace pilotovi nabízí prostředky pro snadnější orientaci v prostředí, navigaci k cílovým místům a  možnost v průběhu plánování mise definovat  oblasti s různým potenciálním bezpečnostním rizikem, které budou v průběhu mise využívány k navigaci v těchto zónách a vizualizaci celkové situace ve virtuální scéně rozšířené o on-line reálná data.
Nástroj pro řízení mise letky dronů
Halomi, Ivan ; Milet, Tomáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce bolo preskúmať ako možno zjednodušiť orientáciu pilotov dronov v teréne pomocou orientačných bodov a vytvoriť užívateľské rozhranie, ktoré by to pilotovi efektívne umožňovalo ešte pred samotným letom. Navrhnuté riešenie bolo implementované do už existujúcej aplikácie. Moja práce rozšírila túto aplikáciu o možnosť efektívne vytvárať rôzne druhy orientačných bodov, vkladať ich do scény a následne pomocou nich vytvárať a ukladať spustiteľné misie.
Aplikace pro efektivní řízení dronu s využitím rozšířené virtuality
Hubinák, Róbert ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je identifikovať problematické situácie, ktoré môžu nastať pri pilotovaní dronu a na ich základe navrhnúť prvky užívateľského rozhrania, ktoré by tieto problémy eliminovali. Navrhnuté prvky boli implementované do už existujúcej aplikácie na ovládanie dronu. Výsledné riešenie využíva technológiu rozšírenej virtuality a rozšírenej virtuality, kedy sú podporne vizualizačné prvky vkladané priamo do 3D scény a reálnych dát z dronu. V mojej práci som vytvoril systém, ktorý umožňuje pilotovi definovať záchytné body v scéne formou misie, rozširuje aplikáciu o navigačný systém k týmto bodom a pridáva do aplikácie prvky, ktoré pilotovi ukazujú smer a vzdialenosť blížiacich sa prekážok.
Uživatelské rozhraní pro řízení dronu s využitím rozšířené virtuality
Sedlmajer, Kamil ; Nosko, Svetozár (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce hodnotí stávající možnosti ovládání dronů, jejich úskalí a navrhuje možná řešení pro efektivnější a snadnější řízení dronů. Výsledný systém je založen na pohledu třetí osoby a technologii rozšířená virtualita, kdy jsou do virtuálního 3D modelu prostředí integrována reálná data z dronu (video-stream, lokalizační informace). Model prostředí je vytvořen s využitím volně dostupných dat. Aplikace pilotovi nabízí prostředky pro snadnější orientaci v prostředí, navigaci k cílovým místům a  možnost v průběhu plánování mise definovat  oblasti s různým potenciálním bezpečnostním rizikem, které budou v průběhu mise využívány k navigaci v těchto zónách a vizualizaci celkové situace ve virtuální scéně rozšířené o on-line reálná data.
Raytracing virtuálních grafických scén
Kendra, Matej ; Kučiš, Michal (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo nastudovat knihovnu OpenSceneGraph a algoritmy používané pro metody sledování paprsku. Z nastudovaných materiálů pak vytvořit aplikaci umožňující zobrazovat akcelerovanou a raytracingovou metodou se zaměřením na zrcadlící se povrchy.
Nástroje pro tvorbu prezentací
Ptašek, Martin ; Kubíček, Radek (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá prostředky pro tvorbu pokročilé prezentace. Pokročilými prvky jsou virtuální prostorová scéna, prostorové objekty a video. Shrnuje a popisuje vybrané technologie a možnosti jejich užití. Obsahem práce je také návrh a implementace prezentace pomocí vhodných prostředků. Pro vytvoření je vybrána platforma Flash v operačním systému Windows.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.